میرسعید سید متین مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد یک میلیون و پانصد و چهل و نه هزار پیامک به کلیه مشترکین بخش خانگی، ۲۴ هزار پیامک هشدار مصرف به مشترکین پرمصرف خانگی پله ۸ و بالاتر، حدود ۲ هزار و ۲۷ پیامک به مشترکین اداری و همچنین تعداد ۶ هزار و ۶۸۶ پیامک هشدار مصرف به اماکن تجاری و ورزشی ارسال شده است.
وی بهرهگیری از ظرفیت رسانه های نوین و فضای مجازی در اصلاح الگوی مصرف را تأثیرگذار برشمرد و ادامه داد: تولید و انتشار پوستر، عکسنوشت، اینفوگرافیک، انیمیشن و تهیه گزارشهای ویدئویی و تصویری از جمله اقداماتی بوده که شرکت گاز استان در راستای آموزش شهروندان و نهادینهسازی فرهنگ بهینه مصرف در قالبهای چندرسانهای انجام داده است.
سید متین با اشاره به ناترازی تولید و مصرف گاز طبیعی گفت: در راستای نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، شرکت گاز استان از ظرفیت بسترهای مختلف اطلاعرسانی استانی همچون شبکه های محلی صداوسیما، شبکههای مجازی، تبلیغات محیطی و غیره بهمنظور آگاهسازی مشترکین و جلب مشارکت آنها استفاده کرده است.
وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری مشترکین گرامی با شرکت گاز، از عموم هم استانیهای عزیز درخواست کرد تا با رعایت مسائل ایمنی و حداکثر صرفهجویی در مصرف گاز طبیعی در پایداری فشار شبکه گازرسانی سهیم باشند.
ثبت دیدگاه