محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در مرکز سامد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی استان اردبیل پاسخگوی درخواست ها ، مشکلات و پیشنهادات شهروندان اردبیلی در حوزه راه و شهرسازی استان شد و دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را صادر کرد.
وی گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بیواسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات ، درخواست ها ، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل پاسخگویی به مردم استان اردبیل و روند رسیدگی به مشکلات آنان از سوی دستگاههای اجرایی را ارتقای پاسخگویی مسئولان و تعامل آسان با مردم برشمرد.
حیدری ادامه داد : سامانه ارتباط مردمی دولت این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ نمایند.
لازم به ذکر است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) ، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی ، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.
تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری نمایند.
ثبت دیدگاه